2013. június 15., szombat

Határozott nemtudom 2 !

Újra a kacifántos fagyal tönk. Valószínűleg csak nem hagyott nyugodni, hogy nem jutottam vele sokra, semmire!
Ismét munka padra került és sok "okos gondolat" tétovázás után,úgy döntöttem inkább cselekedek!
A túl sok gondolkodás a cselekvés halála!  Lesz amilyen lesz, ha valamit levágtam vissza ragasztani úgy sem  tudom így ami marad abból építkezem a jövőben!

A legvalószínűbb előlnézet, sok új hajtással
    a legutóbbi metszés óta.
hátulról
mészáros keze nyoma!
 előlnézet
oldalnézet, hagytam pár húzó hajtást.
hátsó nézet
Tudom, tudom még  mindig borzalmas! A digitalizáló tábla egyenlőre még hiányzik ezért kénytelen voltam
magasfokú számítás technikai tudásomat bevetni és egy nagyon komoly kis rajzal készültem csak nagyjából szemléltetni mi is a terv.


Tehát a piros vonalkák mutatják az elhalt fa részek kialakításának helyét. A hátsó lehántolt törszből jócskán le fogok faragni, hogy meg legyen az első(fő törzs) dominanciája! Jövőre fog erre csak sor kerülni remélem lesz rá időm, mert már így is túl késő! Addig hagyom erősödni és csak a nagyon elnyúlt hajtásokat vágom vissza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése