2013. április 18., csütörtök

Home Sweet Home

Ha március akkor 2 hét otthon lét! Most ez át csúszott áprilisba is mégsem sikerült túl jó időt kifogni! Eddig mindig lebarnultam és sokszor pólóban is alig bírtam ki, most a sapka, kesztyű alap felszerelés volt!
Azért így is haladtam, eső hó ellenére a telek további tisztogatásával valamint az eddig már megtisztított részek folyamatos karbantartásával. Csak a  miheztartás végett  nem maradhatott ki némi bonsai alapanyagnak való utánpótlás sem! :)

Íme 10cm hó, éppen ideális kaszáláshoz!


marad az égetés...


pokol
A melegedő vendégem/eim, nagyon élvezték a tűz
környékét a meleg mellett persze jutott némi
rovar és egyéb harapni való!
az irtásra szánt szakasz
előtte
  utána
a havat nem én toltam el!
előtte
utána
A hó eltűnt, helyette maradt rengeteg víz,
nekem konkrétan ehhez hasonló kis patakok
szabdalták keresztbe-hosszába a telket!
a képeken egész tisztának tűnik csak aki ott sétál
bukdácsol az elvágott bent maradt kökény, galagonya,
mezei juhar szárak,tönkök tengerében!





ej ha egyszer kész lesz!
 mezei juhar,
egy pár ígéretesebb példányt
meghagytam, ki tudja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése